Biuro Obsługi Abonenta
Biuro Obsługi Abonenta to dział pomocy technicznej Telvinet.
Nasza pomoc techniczna dotyczy wszystkich świadczonych przez nas usług.
Zachęcamy do zapoznania się z typowymi problemami, których rozwiązania opisaliśmy i zamieściliśmy w dziale pomoc. Jeżeli podane informacje są niewystarczające lub nie potrafisz sobie samodzielnie poradzić z problem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Biurem Obsługi Abonenta.
Jeżeli to możliwe, preferujemy kontakt za pomocą poczty elektronicznej. Takie zgłoszenie daje możliwość dokładnego opisania problemu, a dzięki temu naszą precyzyjną i szybką odpowiedź. Można do nas również zadzwonić i uzyskać bezpośrednią pomoc w zakresie funkcjonowania świadczonych przez nas usług internetowych. Nasi specjaliści chętnie udzielą pomocy nawet w najtrudniejszych problemach.
telefon 71 342-40-04
e-mail boa@telvinet.pl
UWAGA! W przypadku zgłoszeń dotyczących problemów ze skrzynką pocztową lub działaniem programu pocztowego, prosimy o przygotowanie nazwy użytkownika oraz hasła. Dane te umożliwią nam szybką i skuteczną pomoc.
Jeżeli nie posiadają Państwo hasła, w celu ustanowienia nowego, prosimy o skorzystanie z formularza zgłoszeniowego.
Jesteśmy do pełnej dyspozycji dla wszystkich naszych Klientów w dni powszednie od 8.00 do 16.00. W pozostałych godzinach pełnimy dyżury dla wyjątkowo pilnych spraw związanych przede wszystkim z problemami technicznymi działania naszych serwisów.