Konfiguracja programu Opera Mail

Uruchamiamy program OPERA.

Następnie z menu wybieramy NARZĘDZIA, i przechodzimy do sekcji KONTA POCZTY I CZATU.

Pojawia nam się nowe okno z informacją dotyczącą dodania nowego konta pocztowego. Naciskamy klawisz: TAK.


W kolejnym oknie wybieramy typ konta. W naszym przypadku będzie to: ZWYKŁE KONTO POCZTOWE POP3.

 

Następnym krokiem będzie podanie nazwy osoby użytkującej konto oraz naszego adresu email np. kowalski@firma.pl (adres ten będzie adresem zwrotnym dla otrzymującego naszą wiadomość).

Login i hasło

Przechodzimy do kroku kolejnego. W nowym oknie podajemy login oraz hasło do skrzynki pocztowej.

Login - jest to nazwa użytkownika przypisana do skrzynki pocztowej. Informacje na temat loginu oraz hasła dostarczana jest przez operatora.

Teraz musimy podać nazwy naszych serwerów obsługujących pocztę.
Dla poczty przychodzącej ustawiamy: pop3.telvinet.pl
Dla poczty wychodzącej ustawiamy: smtp.telvinet.pl

Jednocześnie możemy ustawić program tak by pozostawiał kopię wiadomości na serwerze. W tym przypadku należy pamiętać o czyszczeniu skrzynki co kilka dni, tak aby nie została zapełniona calkowicie.

 

Mając utworzone nowe konto wybieramy opcję: TAK. Następnie automatycznie zostaniemy przeniesieni do klienta poczty.

 

Kolejnym krokiem jaki musimy wykonać jest zmiana portów serwera wychodzącego (SMTP). W tym celu przechodzimy do menu 'Narzędzia' i wybieramy 'Konta poczty i czatu...'. W okienku które się pojawi zaznaczamy konto i klikamy na przycisk 'Właściwości'.

 

W okienku 'Właściwości konta' przechodzimy do zakładki 'Serwery' i w polu 'Port' dla serwera przychodzącego wpisujemy 995 a w polu 'Port' serwera wychodzącego wpisujemy 465. Dodatkowo należy zaznaczyć 'Bezpieczne połączenie' w obu przypadkach.
Następnie zatwierdzamy zmiany i zamykamy okienko zarządzania kontami.

PORTFOLIO

Wybrani klienci

Każdego miesiąca wdrażamy nowe projekty stron WWW.

Energopiast
Zanid
Odra Głoska
Storm International LTD
Mirs
Loretta
Schweiker
Czer Granit
Pasaż Zielińskiego
Feniks
DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH KLIENTÓW

Podstawowe informacje

Baza wiedzy Telvinet

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.