Jesteś w dziale: Strona główna » Pomoc » Limity i blokady

Limity i blokady

Limity wysyłanych wiadomości

dozwolona ilość wiadomości możliwa do wysłania w ciągu 1 godziny100
czas blokady w przypadku przekroczenia limitów1h
Uwaga! Blokada obowiązuje tylko dla wskazanego konta. Czas blokady liczony jest od momentu rejestracji wysyłki wiadomości.


maksymalna ilość błędnych logowań6
czas blokady w przypadku przekroczenia limitu30 min
Uwaga! Blokada nakładana jest na adres IP (nie pojedyncze konto), oznacza to zablokowanie dostępu do poczty dla wszystkich urządzeń korzystających z danego adresu IP.

E-MAIL: [ratelimit] Zablokowane tymczasowo konta

Zestawienie zablokowanych kont

NADAWCALIMIT LISTÓWINDYWIDUALNYADRESATÓWDATA OSTATNIEJ AKCJIDATA PRZEDAWNIENIA
nazwa_konta100NIE5002021-08-03 11:44:451627985040

 

nadawcanadawca
limit listówlimit wysyłanych listów w ciągu 1h
indywidualnytak/nie - czy konto posiada inny niż domyślny limit
adresatówliczba wykorzystanego limitu, jeśli brak indywidualnego to wg ustawień globalnych
data ostatniejdata ostatniej aktualizacji
data przedawnieniadata wygaśnięcia wykorzystanego limitu
Uwaga! Jeżeli nastąpi próba wysyłki wiadomości ponad dostępny limit blokowana jest cała wysyłka. Jeżeli użytkownik zmniejszy ilość odbiorców do aktualnego limitu konta  wiadomości zostaną wysłane.

E-MAIL: [Fail2Ban] postfix-sasl: banned 00.000.00.000 from panther.telvinet.pl

Hi,
The IP 00.000.00.000 has just been banned by Fail2Ban after 3 attempts against postfix-sasl.

Wiadomość informująca przekroczeniu limitu błędnych logowań do serwera poczty.

Uwaga! System agreguje nieudane próby i zlicza je. Jeśli w zadanym czasie, na przykład 10-30 minut liczba nieudanych autoryzacji z jednego IP przekroczy limit 3 blokujemy na zadany czas możliwość zalogowania się z tego adresu.

Blokada wyłącza się automatycznie po ustawionym czasie - aktualnie po 30 minutach. Jeśli znowu nastąpią błędne logowania blokada zostaje przywrócona na kolejne 30 minut.

Należy pamiętać, że w tym przypadku pojawia się problem dla użytkowników łączących się z tego samego routera. Wystarczy, że jeden użytkownik pozostawi błędną konfigurację programu pocztowego, a wszyscy w danej lokalizacji będą mieć problem z dostępem do poczty.
Aby temu zaradzić należy stale monitorować własne sieci i ruch jaki przebiega z firmy do Internetu. 

PORTFOLIO

Wybrani klienci

Każdego miesiąca wdrażamy nowe projekty stron WWW.

Zanid
Odra Głoska
Mirs
Loretta
Schweiker
Czer Granit
Pasaż Zielińskiego
Feniks
DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH KLIENTÓW

Podstawowe informacje

Baza wiedzy Telvinet

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.