Jesteś w dziale: Strona główna » Pomoc » Limity i blokady

Limity i blokady

Limity wysyłanych wiadomości

dozwolona ilość wiadomości możliwa do wysłania w ciągu 1 godziny200
czas blokady w przypadku przekroczenia limitów1h
Uwaga! Blokada obowiązuje tylko dla wskazanego konta. Czas blokady liczony jest od momentu rejestracji wysyłki wiadomości.


maksymalna ilość błędnych logowań3
czas blokady w przypadku przekroczenia limitu30 min
Uwaga! Blokada nakładana jest na adres IP (nie pojedyncze konto), oznacza to zablokowanie dostępu do poczty dla wszystkich urządzeń korzystających z danego adresu IP.

E-MAIL: [ratelimit] Zablokowane tymczasowo konta

Zestawienie zablokowanych kont

IDSENDERPERSISTQUOTAUSEDUPDATEDEXPIRY
1nazwa_konta020013002021-08-03 11:44:451627985040

 

sendernadawca
persist== 1 jeśli user ma indywidualny limit
quotawartość indywidualnego limitu
usedliczba wykorzystanego limitu, jeśli brak indywidualnego to wg ustawień globalnych
updateddata ostatniej aktualizacji
expireddata wygaśnięcia wykorzystanego limitu
Uwaga! Przekroczenie dozwolonych limitów blokuje wysyłkę, ale nie kasuje wiadomości z kolejki serwera, listy są wysyłane zgodnie z obowiązującymi limitami godzinnymi.

E-MAIL: [Fail2Ban] postfix-sasl: banned 00.000.00.000 from panther.telvinet.pl

Hi,
The IP 00.000.00.000 has just been banned by Fail2Ban after 3 attempts against postfix-sasl.

Wiadomość informująca przekroczeniu limitu błędnych logowań do serwera poczty.

Uwaga! System agreguje nieudane próby i zlicza je. Jeśli w zadanym czasie, na przykład 10-30 minut liczba nieudanych autoryzacji z jednego IP przekroczy limit 3 blokujemy na zadany czas możliwość zalogowania się z tego adresu.

Blokada wyłącza się automatycznie po ustawionym czasie - aktualnie po 30 minutach. Jeśli znowu nastąpią błędne logowania blokada zostaje przywrócona na kolejne 30 minut.

Należy pamiętać, że w tym przypadku pojawia się problem dla użytkowników łączących się z tego samego routera. Wystarczy, że jeden użytkownik pozostawi błędną konfigurację programu pocztowego, a wszyscy w danej lokalizacji będą mieć problem z dostępem do poczty.
Aby temu zaradzić należy stale monitorować własne sieci i ruch jaki przebiega z firmy do Internetu. 

PORTFOLIO

Wybrani klienci

Każdego miesiąca wdrażamy nowe projekty stron WWW.

Energopiast
Zanid
Odra Głoska
Storm International LTD
Mirs
Loretta
Schweiker
Czer Granit
Pasaż Zielińskiego
Feniks
DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH KLIENTÓW

Podstawowe informacje

Baza wiedzy Telvinet

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.