Jesteś w dziale: Strona główna » Pomoc » Kasowanie poczty

Kasowanie poczty

Kasowanie poczty z konta pocztowego

Po otrzymaniu wiadomości dotyczącej przepełnionego konta pocztowego należy wykonać jedną z poniższych operacji:

  • Powiększyć konto pocztowe z poziomu Panelu Administracyjnego - https://inetadmin.ticloud.pl/ (należy posiadać dostęp do konta głównego, a pakiet musi dysponować wolną przestrzenią do wykorzystania).
  • Usunąć wybrane wiadomości z poziomu poczty WWW (Webmail) - https://webmail.telvinet.pl/
  • Skontaktować się ze swoim opiekunem celem powiększenia pojemności pakietu.

Protokół POP3 bez pozostawiania kopii wiadomości na serwerze

W przypadku pobierania poczty aplikacją taką, jak np. Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, za pomocą protokołu POP3 z wyłączoną opcją pozostawiania kopii pobranych wiadomości na serwerze, każde odebranie poczty powinno usunąć dane z serwera.

Jeśli wystąpi sytuacja przepełnienia konta IMAP/POP3 w trybie ściągania poczty i usuwania z serwera może być to spowodowane w następujących sytuacjach:

  • Prawdopodobnie program pocztowy nie usuwał prawidłowo listów z serwera.
  • Ustawiono zbyt długi okres pozostawiania listów na serwerze.
  • Na konto wysłano dużą wiadomość np. o rozmiarze zbliżonym do pojemności konta.

W celu weryfikacji zapełnienia konta można zalogować się do swojego konta pocztowego przez stronę  https://webmail.telvinet.pl/ lub do panelu administracyjnego  https://inetadmin.ticloud.pl/ , gdzie w sekcji 'Konta' znajduje się lista kont wraz z informacją o zapełnieniu.

 

Protokół POP3  z pozostawianiem kopii wiadomości na serwerze

W sytuacji, gdy program pozostawia kopię listów na serwerze, należy powiększyć konto pocztowe z poziomu panelu administracyjnego lub usunąć pojedyncze wiadomości z poziomu poczty WWW - https://webmail.telvinet.pl/.

Proszę pamiętać, aby w trakcie kasowania wiadomości program pocztowy był wyłączony.

 

Problem z usunięciem wiadomości w aplikacji Webmail

W przypadku przepełnienia konta pocztowego w aplikacji Webmail pojawi się komunikat związany z błędem. W takiej sytuacji należy zmienić ustawienia programu.
W celu zmiany ustawień należy kliknąć w link: 
Ustawienia -> Ustawienia Serwera -> zaznaczyć tymczasowo 'Usuń wiadomości, gdy przenoszenie do Kosza zawiedzie' -> zapisać ustawienia i przejść ponownie do wiadomości.

Po usunięciu listów należy przywrócić domyślne ustawienia.

PORTFOLIO

Wybrani klienci

Każdego miesiąca wdrażamy nowe projekty stron WWW.

Energopiast
Zanid
Odra Głoska
Storm International LTD
Mirs
Loretta
Schweiker
Czer Granit
Pasaż Zielińskiego
Feniks
DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH KLIENTÓW

Podstawowe informacje

Baza wiedzy Telvinet

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.