Konfiguracja autorespondera
- Wejdź na stronę https://inetadmin.ticloud.pl/
 - Zaloguj się na swoje konto pocztowe lub na konto główne pakietu.
 - Z menu opcji należy wybrać 'Zmienić ustawienia poczty'.
 - W sekcji 'Autoresponder' należy ustawić przełącznik na 'Włączony'.
 - Po aktywacji pojawią się dodatkowe pola związane z tytułem oraz treścią odpowiedzi. Pola należy wypełnić zgodnie z wymaganiami.
 - Zatwierdź wprowadzone ustawienia klikając w klawisz 'Zapisz ustawienia'.
 
Wyłączenie autorespondera
- Wejdź na stronę https://inetadmin.ticloud.pl/
 - Zaloguj się na swoje konto pocztowe lub na konto główne pakietu.
 - Z menu opcji należy wybrać 'Zmienić ustawienia poczty'.
 - W sekcji 'Autoresponder' należy ustawić przełącznik na 'Wyłączony'.
 - Zatwierdź wprowadzone ustawienia klikając w klawisz 'Zapisz ustawienia'.
 












