Masz pytanie? Napisz lub Zadzwoń!

Odpowiemy na Twoje pytania

biuro@telvinet.pl

Nie można pobrać folderów IMAP

Jeżeli po konfiguracji konta pocztowego w protokole IMAP Twój program pocztowy nie widzi folderów utworzonych w programie Webmail (https://webmail.telvinet.pl/) należy zmodyfikować ustawienia dodanego konta.

Po wstępnej konfiguracji konta należy przejść do ponownej edycji ustawień - 'Właściwości'. W zakładce 'IMAP' w sekcji 'Ścieżka do folderu głównego' należy wpisać 'INBOX'.

Jeśli korzystaliśmy już wcześniej z dostępu do skrzynki poprzez WWW, dobrze jest również ustawić Ścieżkę elementów wysłanych na 'sent' lub 'sent_mail' oraz 'Ścieżkę kopii roboczych' na 'drafts', gdyż foldery o takich nazwach domyślnie tworzy aplikacja WWW (spod adresu https://webmail.telvinet.pl/).
Niezalecane jest pozostawianie domyślnych nazw zawierających spacje (odstępy) oraz 'polskie' znaki.