Masz pytanie? Napisz lub Zadzwoń!

Odpowiemy na Twoje pytania

biuro@telvinet.pl

Konfiguracja poczty w telefonie z systemem ANDROID

Uwaga! Dodawanie konta zależne jest od posiadanej wersji systemu Android. Poszczególne zrzuty ekranu mogą się różnić w zależności od posiadanego urządzenia.
Szczegóły związane z dodawaniem nowego konta na Twoim urządzeniu dostępnę będą na stronie producenta/operatora sieci komórkowej.

Dla wszystkich urządzeń poprawne ustawienia to:

Konto typu POP3
serwer poczty przychodzącej: pop3.telvinet.pl
szyfrowanie: SSL
port: 995
serwer poczty wychodzącej: smtp.telvinet.pl
szyfrowanie: SSL
port: 465

UWAGA! Prosimy ustawić w konfiguracji pozostawianie kopii wiadomości na serwerze, w innym przypadku pobrane wiadomości zostaną usunięte z serwera.

Konto typu IMAP
serwer poczty przychodzącej: imap.telvinet.pl
szyfrowanie: SSL
port: 993
serwer poczty wychodzącej: smtp.telvinet.pl
szyfrowanie: SSL
port: 465

Prosimy zwrócić uwagę na wprowadzane adresy serwerów. W większości przypadków system wstawia 'przykładowe' dane na bazie wprowadzonego adresu e-mail.
Przykładowy adres: kontakt@kowalski.pl - na bazie tego adresu system wprowdzi nazwę serwer POP3/SMTP jako 'pop3.kowalski.pl', 'smtp.kowalski.pl'. W obu przypadkach te dane są błędne. Należy je poprawić na: 'pop3.telvinet.pl' i 'smtp.telvinet.pl'.

Tworzenie nowego konta

W celu dodania nowego konta przejdź do sekcji: USTAWIENIA > KONTA > DODAJ KONTO