Masz pytanie? Napisz lub Zadzwoń!

Odpowiemy na Twoje pytania

biuro@telvinet.pl

Konfiguracja programu Outlook Express

   Uruchamiamy program Outlook.
Następnie z menu wybieramy 'Narzędzia' i przechodzimy do sekcji 'Konta'.

   Pojawia nam się nowe okno: 'Konta internetowe'.
Naciskamy klawisz: 'Dodaj' i wybieramy: 'Poczta...'

   Pojawia się nam 'Kreator połączeń internetowych'.
Teraz podajemy nazwę użytkownika np. JAN KOWALSKI, i naciskamy klawisz 'Dalej'.

   Następnym krokiem będzie podanie naszego adresu email np. kowalski@telvinet.pl
(adres ten będzie adresem zwrotnym dla otrzymującego naszą wiadomość).

   Przechodzimy do kroku kolejnego.
W nowym oknie podajemy login oraz hasło do skrzynki pocztowej.

    Teraz musimy podać nazwy naszych serwerów obsługujących pocztę.

Dla poczty przychodzącej ustawiamy: pop3.telvinet.pl
Dla poczty wychodzącej ustawiamy: smtp.telvinet.pl

   Ponownie z menu wybieramy 'Narzędzia' i przechodzimy do sekcji 'Konta'.
Zaznaczamy konto i wybieramy 'Właściwości'.

   Pojawia się okno z 'Właściwościami' naszego połączenia.
Kolejnym krokiem jest przejście na zakładkę SERWERY.
Tu zaznaczamy 'Serwer wymaga uwierzytelnienia'. Nie zaznaczenie opcji uwierzytelnienia spowoduje, iż wysyłanie poczty nie będzie możliwe.

  Ostatnim krokiem jaki należy podjąć jest zmiana zmiana portu dla serwera przychodzącego (POP3) oraz wychodzącego (SMTP).
W tym celu przechodzimy na zakładkę 'Zaawansowane' i w polu 'Poczta przychodząca (POP3)' wpisujemy 995 a w polu 'Poczta wychodząca (SMTP)' wpisujemy 465. W obu przypadkach należy również zaznaczyć opcję 'Ten serwer wymaga bezpiecznego połączenia SSL'.
Następnie zatwierdzamy wszystkie zmiany i możemy cieszyć się poprawną konfiguracją programu pocztowego.