Masz pytanie? Napisz lub Zadzwoń!

Odpowiemy na Twoje pytania

biuro@telvinet.pl

UWAGA! Brak wsparcia dla aplikacji Outlook 2003

Z uwagi na brak wsparcia technicznego ze strony producenta firmy Microsoft program nie jest zgodny z najnowszymi certyfikatami, co w konsekwencji uniemożliwia dostęp do poczty z poziomu w/w aplikacji. Z uwagi na to, należy zaktualizować program Outlook 2003 do nowszej wersji lub skorzystać z innej aplikacji do obsługi poczty.

Zalecamy zainstalowanie w Państwa komputerze nowszych wersji klientów pocztowych - polecamy darmowy program Thunderbird.

Konfiguracja programu Outlook 2003

 

Z menu 'Narzędzia' wybieramy 'Konta e-mail'.

 

Z okna dialogowego wybieramy 'Dodaj nowe konto email'.

 

Ustawiamy typ konta na 'POP3'.

 

W kolejnym kroku należy wprowadzić odpowiednie dane konfiguracyjne: nazwa użytkownika, adres email, serwer poczty przychodzącej (pop3.telvinet.pl) i serwer poczty wychodzącej (smtp.telvinet.pl).

Następnie wybieramy opcję 'Więcej ustawień', przechodzimy na zakładkę 'Serwer wychodzący' i zaznaczamy 'Serwer wychodzący (SMTP) wymaga uwierzytelnienia' oraz 'Użyj tych samych ustawień, co mój serwer poczty przychodzącej'. Ostatnim krokiem jest zmiana portów serwera wychodzącego. W tym celu przechodzimy na zakładkę 'Zaawansowane'.

 

 

 

W zakładce 'Zaawansowane' w sekcji 'Serwer przychodzący POP3' ustawiamy port 995, a w sekcji 'Serwer wychodzący SMTP' zmieniamy port z 25 na 465.
Po dokonaniu zmian należy zatwierdzić operację.