UWAGA! Brak wsparcia dla aplikacji Outlook 2003

Z uwagi na brak wsparcia technicznego ze strony producenta firmy Microsoft program nie jest zgodny z najnowszymi certyfikatami, co w konsekwencji uniemożliwia dostęp do poczty z poziomu w/w aplikacji. Z uwagi na to, należy zaktualizować program Outlook 2003 do nowszej wersji lub skorzystać z innej aplikacji do obsługi poczty.

Zalecamy zainstalowanie w Państwa komputerze nowszych wersji klientów pocztowych - polecamy darmowy program Thunderbird.

Konfiguracja programu Outlook 2003

 

Z menu 'Narzędzia' wybieramy 'Konta e-mail'.

 

Z okna dialogowego wybieramy 'Dodaj nowe konto email'.

 

Ustawiamy typ konta na 'POP3'.

 

W kolejnym kroku należy wprowadzić odpowiednie dane konfiguracyjne: nazwa użytkownika, adres email, serwer poczty przychodzącej (pop3.telvinet.pl) i serwer poczty wychodzącej (smtp.telvinet.pl).

Następnie wybieramy opcję 'Więcej ustawień', przechodzimy na zakładkę 'Serwer wychodzący' i zaznaczamy 'Serwer wychodzący (SMTP) wymaga uwierzytelnienia' oraz 'Użyj tych samych ustawień, co mój serwer poczty przychodzącej'. Ostatnim krokiem jest zmiana portów serwera wychodzącego. W tym celu przechodzimy na zakładkę 'Zaawansowane'.

 

 

 

W zakładce 'Zaawansowane' w sekcji 'Serwer przychodzący POP3' ustawiamy port 995, a w sekcji 'Serwer wychodzący SMTP' zmieniamy port z 25 na 465.
Po dokonaniu zmian należy zatwierdzić operację.

PORTFOLIO

Wybrani klienci

Każdego miesiąca wdrażamy nowe projekty stron WWW.

Zanid
Odra Głoska
Mirs
Loretta
Schweiker
Czer Granit
Pasaż Zielińskiego
Feniks
DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH KLIENTÓW

Podstawowe informacje

Baza wiedzy Telvinet

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.