Czym jest TiShop?
TiShop to zaawansowana technologicznie platforma, która umożliwia stworzenie profesjonalnych narzędzi e-biznesu, takich jak:
- sklep internetowy
- katalog produktów
- system wsparcia dla handlowców
- system sprzedaży hurtowej.
Są to nowoczesne rozwiązania wsparte pełnym konsultingiem z zakresu e-commerce oraz marketingu internetowego. Specjaliści TiShop pomogą stworzyć całościowy wizerunek Twojej firmy w Internecie.
Dlaczego TiShop?
- ponad 10 lat doświadczenia w branży e-commerce
- tworzymy profesjonalne i skuteczne sklepy internetowe
- gwarantujemy pewność i bezpieczeństwo
- zapewniamy pełne wsparcie techniczne
- oferujemy kompleksowe porady z zakresu e-commerce i marketingu
- indywidualnie podchodzimy do Twoich potrzeb
- nasze sklepy to zaawansowane funkcje i możliwości oraz prostota i łatwość obsługi
- tworzymy sklepy z nieograniczoną możliwością rozwoju i rozbudowy.
O programie
System TiShop oparty jest na idei Open Source i platformie WebGUI, napisany jest w języku PERL. Ciągle rozbudowywany i udoskonalany pozwala tworzyć sklepy internetowe oraz inne systemy informatyczne, odpowiadające najwyższym wymaganiom.
Dzięki wykorzystaniu platformy CMS do budowy sklepu internetowego uzyskaliśmy niezwykłe połączenie systemu zarządzania treścią w Internecie z katalogiem produktów i usług. Sklep nie stanowi już oddzielnej aplikacji, lecz jest trwale powiązany z całym środowiskiem. Możliwe więc jest połączenie katalogu produktów z różnymi stronami serwisu WWW. Wszystko stanowi zwartą całość, w której użytkownik może dowolnie się poruszać.
Sklepy TiShop pracują w modelu ASP (Application Service Provider) co oznacza, że całe środowisko operacyjne wynajmowane jest właścicielowi sklepu przez operatora. W przypadku sklepu TiShop operatorem jest firma Telvinet.
Sklepy w modelu ASP bazują na jednym, stale monitorowanym i rozwijanym programie. Wykrycie jakiejkolwiek usterki w jednym sklepie skutkuje natychmiastowymi działaniami, których efektem jest wdrożenie we wszystkich obsługiwanych sklepach nowej, poprawionej funkcjonalności bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony właścicieli.
Rozwiązania zastosowane w naszym sklepie:
Proste zarządzanie zasobami sklepu. Kategoryzowanie produktów. Szablony prezentacji produktów. Zaawansowane wyszukiwanie produktów. Możliwość wyboru opcji dostępności sklepu (bez logowania lub po wcześniejszej rejestracji). Przynależność użytkowników do różnych grup rabatowych. Dodawanie stron informacyjnych, opisowych. Narzędzia do samodzielnego zarządzania sklepem. Prosta aktualizacja treści strony internetowej. Integracja z popularnymi porównywarkami: Ceneo, Nokaut, Radar. Prosty eksport produktów do serwisu Allegro. Wystawianie produktów wprost z zarządzania produktami. Możliwość przygotania oraz wyboru szablonu wystawianej aukcji. TiShop obsługuje płatności internetowe PayU, PayPal, Przelewy 24 (możliwość doprogramowania z innymi operatorami płatności). Rozbudowany moduł dostaw, pozwalający na bardzo precyzyjne kalkulowanie kosztów w zakresie ceny, wagi, objętości. Proste zarządzanie zasobami sklepu. Dodaj unikalne flagi do oferowanych produktów takie jak: nowości, promocje, produkty polecane, bestsellery. Wyszukaj produkty korzystając z wyszukiwarki z automatycznymi podpowiedziami. Zarządzaj zamówieniami, przeglądaj historię zamówień. Zarządzaj rabatami, przydzielaj użytkowników do przygotowanych grup rabatowych. Przygotuj unikalne kody rabatowe, zarządzaj kodami. Bezpłatna opieka techniczna nad zastosowanym w platformie oprogramowaniem. Darmowe aktualizacje programu. Nowe moduły i funkcje sklepu. Wysyłaj newsletter do zarejestrowanych klientów sklepu. Twórz samodzielnie listy reklamowe. Promocje, nowości, wyprzedaże. Rabaty cenowe i poziomy cenowe. Mechanizmy motywacyjne i systemy lojalnościowe dla stałych klientów. Zarządzanie dostępnością produktów w magazynie to nowa funkcja w sklepach TiShop. Umożliwia wprowadzanie, aktualizowanie i wyświetlanie stanów magazynowych oraz blokowanie wyświetlania produktów o stanie zerowym. Publikuj/zarządzaj recenzjami dodanymi przez klientów do produktów. Moduł ten umożliwia prostą, masową aktualizację podstawowych danych, takich jak: kod, EAN, nazwa, cena, stawka VAT, cena SMS oraz stan magazynowy. System pozwala użytkownikowi przygotowanie serwisu w wielu wersjach językowych np. wersja polska, angielska, niemiecka. Bezpłatne pełne wsparcie techniczne przez cały okres współpracy. Szkolenia, dedykowane instrukcje. Darmowe porady i konsultacje.1. Zarządzanie produktami
2. Rejestracja użytkowników
3. Zarządzanie treścią
4. Integracje
5. Integracja z Allegro
6. Płatności
7. Dostawy
Oferujemy również sprzęg z dostawcami: kurier K-EX i Paczkomaty (możliwość doprogramowania z innymi dostawcami dodatkowo) - zakupy z rejestracją lub jako gość.8. Nowości, promocje, produkty polecane, bestsellery
9. Zaawansowane wyszukiwanie produktów
10. Historia zamówień
11. System rabatowy
12. Kody rabatowe
13. Budowa otwarta aplikacji i bezpłatne aktualizacje
14. Newsletter
15. Narzędzia marketingowe
16. Dostępność produktów
17. Recenzje do produktów, oceny
18. Moduł importu i eksportu danych
19. Wersje językowe
20. Bezpłatna pomoc techniczna