Masz pytanie? Napisz lub Zadzwoń!

Odpowiemy na Twoje pytania

biuro@telvinet.pl

Biuro Obsługi Abonenta

Biuro Obsługi Abonenta to dział pomocy technicznej Telvinet.
Nasza pomoc techniczna dotyczy wszystkich świadczonych przez nas usług.

Zachęcamy do zapoznania się z typowymi problemami, których rozwiązania opisaliśmy i zamieściliśmy w dziale pomoc. Jeżeli podane informacje są niewystarczające lub nie potrafisz sobie samodzielnie poradzić z problem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Biurem Obsługi Abonenta.

Jeżeli to możliwe, preferujemy kontakt za pomocą poczty elektronicznej. Takie zgłoszenie daje możliwość dokładnego opisania problemu, a dzięki temu naszą precyzyjną i szybką odpowiedź. Można do nas również zadzwonić i uzyskać bezpośrednią pomoc w zakresie funkcjonowania świadczonych przez nas usług internetowych. Nasi specjaliści chętnie udzielą pomocy nawet w najtrudniejszych problemach.

telefon 801-614-60671 341-73-19
e-mail boa@telvinet.pl

UWAGA! W przypadku zgłoszeń dotyczących problemów ze skrzynką pocztową lub działaniem programu pocztowego, prosimy o przygotowanie nazwy użytkownika oraz hasła. Dane te umożliwią nam szybką i skuteczną pomoc.
Jeżeli nie posiadają Państwo hasła, w celu ustanowienia nowego, prosimy o skorzystanie z formularza zgłoszeniowego.


Jesteśmy do pełnej dyspozycji dla wszystkich naszych Klientów w dni powszednie od 8.00 do 16.00. W pozostałych godzinach pełnimy dyżury dla wyjątkowo pilnych spraw związanych przede wszystkim z problemami technicznymi działania naszych serwisów.

Podstawowa konfiguracja programu pocztowego

Poczta przychodząca (SSL)
dla protokołu POP3
pop3.telvinet.pl
port: 995, szyfrowanie: SSL/TLS
uwierzytelnianie: normalne hasło

Poczta Wychodząca (SSL)
dla protokołu SMTP
smtp.telvinet.pl
port: 465, szyfrowanie: SSL/TLS
uwierzytelnianie: normalne hasło

Dowiedz się więcej o konfiguracji usług na naszym serwerze